באתר מידע מקיף על כל השיטות להרחקת יונים ובעלי כנף מביתכם ועסקכם, כולל בשיטת עשה זאת בעצמך. חברת עד שיבוא השלום - עופי יונה עוסקת בייבוא, התקנה, פיתוח, ייצור ושיווק מוצרי הרחקת יונים קרוב לעשרים שנה.
מוצרים להרחקת יונים בפארן
לנוכח כל הבעיות העלולות להיגרם מנוכחותן של יונים, יש לבצע עבודה אמינה ומקצועית שתפתור את הבעיה אחת ולתמיד. פתרונות ההרחקה מותקנים בשיטות בלעדיות, ללא סנפלינג, על מנת להוזיל את העלויות.

העבודה מתבצעת בכמה שלבים:
• ניקיון הלשלשת העבה מהמסתורים, מהחלונות, מהמזגן, מדוד השמש ומהגגות
• השפרצת חומר חיטוי בקיטור - בלילה טבעית ואיכותית השואבת את כל הכינים, התולעים והכתמים
• שטיפה חוזרת בקיטור

לאחר שהכול נקי ניתן לספק פתרון מיידי:

מסתורי כביסה - התקנת רשת חיצונית בלבד (רשת פנימית מאפשרת ליונים לעמוד על מעקה האלומיניום וללכלך את המרווח בין המעקה לאלומיניום).
מדובר ברשת דיג מניילון UV 0.05 מ"מ, העמידה בכל פגעי מזג האוויר. הרשת הופכת בעת הצורך לווילון, והיא איכותית מאוד, שקופה ולא מחשיכה את הבית.

גגות רעפים - הצבת מסרקים על מנת למנוע חדירה של דרורים ושל ציפורים קטנות אחרות.

דוקרנים - דוקרני פוליקרבונט עם מחטי נירוסטה הם יעילים אך בעלי אורך חיים קצר; הפוליקרבונט מצהיב לאחר שנה-שנתיים, מתפוצץ, נופל ולא ניתן להדבקה חוזרת. גם דוקרני מתכת מחלידים ומאפשרים לבעלי הכנף לבנות עליהם קן יציב, והאחריות עליהם מצומצמת ביותר. דוקרנים עם בסיס פלסטי גם הם מתכלים במהרה.

עדיף להשתמש בדוקרני נירוסטה עם בסיס נירוסטה, כיוון שהם לא מתכלים ונותנים מענה לשנים רבות (היחידים בארץ עם 10 שנות אחריות). הדוקרנים לא מחלידים והם עמידים בפגעי מזג האוויר.

סלילים - סלילי מתכת המותקנים בדרך כלל על גגות רעפים מעוגלים. הסלילים נעים ונדים ואינם מאפשרים ליונה לעמוד ביציבות על גבי הגג.

מסרקים - חוסמים כניסת ציפורים קטנות לגגות רעפים. פתרון אולטימטיבי למניעת חדירת ציפורים לגגות רעפים מעוגלים.

ציפורי דמה ביבוא אישי - 100% מענה בדירות גן, בפנטהאוזים ובגגות והוזלת מחיר הדוקרנים. הצבת יונים ו/או עורבים מעוררת את יצר הטריטוריאליות ומונעת נחיתה של ציפורים נוספות. ציפורי הדמה חוסכות הצבת דוקרנים בעלות של אלפי שקלים.

לרשימת השירותים המלאה בפארן
התקשרו עכשיו 052-264-5775
שם מלא
דואר אלקטרוני
טלפון
ברצוני לקבל

פרטי הבקשה